För er som bytt till Comhem

Nu är i stort sett samtliga medlemmar som valt att byta över till Comhem som ny tjänsteleverantör igång med en aktiv tjänst. Tyvärr fortlöpte övergången från Boxer till Comhem inte helt smärtfritt. Det krävdes mer insatser från er medlemmar än vad vi trodde från början, flera av er har fått ringa ett antal telefonsamtal till både Boxer och Comhem. Men som sagt vi kan bara beklaga att det blev som det blev, vi har försökt göra allt för att hjälpa er att komma igång så fort som möjligt.

Av de återkopplingar vi fått från medlemmar så verkar tjänsten via Comhem fungera bra vilket är kul att höra!

Förtydligande kring senaste fakturautskicket från föreningen, även efter bytet till Comhem så ingår ni fortfarande inom ramen för föreningens gruppavtal. Det betyder att samma pris gäller och fakturering av grundavgiften på 339 kr per månad kommer ske som vanligt via föreningen en gång i kvartalet. Utöver denna grundavgift kommer valda tilläggstjänster hos Comhem faktureras separat från Comhem. Till kommande fakturautskick i december kommer texten på fakturan ändras till Boxer/Comhem. Ni kan alltså betala fakturan som ni fått hem från föreningen som vanligt, trots att det bara står Boxer och inte Comhem.

Vad gäller er gamla utrustning från Boxer så behöver ni inte skicka tillbaka utrustningen, ni får helt enkelt göra vad ni vill med den!

One thought on “För er som bytt till Comhem

  1. Hej!
    Vilken skillnad – det är som natt och dag!
    Med COM HEM fungerar TV varje gång vi startar den och det kommer både ljud och bild – vilken lyx.
    Sedan är det lika stor skillnad på den nya routern – den går som tåget, tänkte jag säga men då blir det med tillägger det japanska tåget Shinkansen och det fungerar till 100%.
    Jag/vi är mycket nöjda med bytet till COM HEM

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *